poniedziałek, 12 maja 2014

Nails!

     Dobry Wieczór! :) Mamy już majowe dni, pogoda powolutku zaczyna dopisywać, a ja przychodzę do Was z niewielką notką. Ciężko jest mi znaleźć odrobinę czasu na napisanie notki ze względu na praktyki, które odbywam. Mam je w lokalnej gazecie, informacji, które przyswajam jest duuużo i jestem z tego bardzo zadowolona! Przynajmniej można nauczyć się czegoś porządnego i na pewno wyjdzie mi to na dobre. 


     Dzisiaj mając odrobinę wolnego czasu wstąpiłam do sklepu i pierwsze co zrobiłam to od razu powędrowałam do stoiska z lakierami do paznokci! Jestem straszną maniaczką paznokci i wszystkiego co z nimi jest związane. Mogłabym w nieskończoność siedzieć przy lakierach, mazać nimi, wąchać zmywacz i wcale nie przeszkadza mi to. Zawsze w torebce muszę mieć jakiś kosmetyk do paznokci, inaczej jest bardzo ciężko przetrwać mi nudniejsze chwile w szkole czy pracy. Zazwyczaj wtedy wyjmuję odżywkę i po prostu mażę nią paznokcie. Dzisiaj zaopatrzyłam się w nowe pastelowe lakiery, które są naprawdę rewelacyjne!!!




Następny post już niebawem! 
Tymczasem możecie zawsze znaleźć mnie tutaj: www.ask.fm/buzzcuty :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz